Artykuły
Kanały komunikacji marketingowej - z których warto korzystać?
Dobrze dobrane kanały komunikacji mogą znacznie wpłynąć na to, jak marka jest odbierana, na zaangażowanie klientów i na skuteczność kampanii.
Kluczowe zasady RWD - Responsive Web Design
RWD, czyli responsive web design, to podejście do projektowania stron internetowych, które ma na celu zapewnienie optymalnego wrażenia użytkownika niezależnie od urządzenia.
Testy A/B - czym są i jakie jest ich zastosowanie?
Testy A/B stały się ważnym narzędziem w arsenale marketerów, projektantów oraz analityków danych.
Strategia marketingowa - czym jest? Rodzaje, elementy i tworzenie
Niezależnie od branży czy lokalizacji, dobrze opracowana strategia marketingowa jest konieczna do budowania relacji z klientami.
Faktury elektroniczne - kompendium wiedzy na temat wystawiania faktur online
Kompendium wiedzy na temat e-faktur. Sprawdź jak działają faktury elektroniczne!
Ścieżka zakupowa klienta w e-commerce - czym jest i jakie ma etapy?
Chcesz wiedzieć czym jest ścieżka zakupowa klienta w e-commerce i jakie ma etapy? Sprawdź nasz artykuł!
Zachowania konsumenckie - co na nie wpływa? Czyli determinanty, modele i typy zachowań konsumentów
Zachowania konsumentów stanowią istotę funkcjonowania rynku. Sprawdź, co na nie wpływa.
Konwersja w marketingu i handlu - czym jest i jak obliczyć współczynnik konwersji sprzedaży?
Konwersja w marketingu i handlu to termin, który nabiera coraz większego znaczenia w kontekście strategii sprzedażowych oraz działań reklamowych. Sprawdź!
Samozatrudnienie - na czym polega? Zalety, wyzwania i koszty pracy na własnej działalności
Planujesz założyć własną działalność? Sprawdź na czym polega samozatrudnienie i jakie są zalety oraz wyzwania takiego rozwiązania.
Data Driven Marketing: Jak pozyskiwać nowych klientów analizując dane
Chcesz wiedzieć czym jest Data Driven Marketing? Wszystko opisujemy w naszym artykule!
Video marketing jako narzędzie marketingowe do promocji firmy w internecie
Użytkownicy internetu często wybierają treści wideo jako preferowaną formę konsumowania informacji. W odpowiedzi na ten rosnący trend, firmy zaczynają inwestować coraz więcej właśnie w reklamę wideo.
Generowanie leadów - co to jest i na czym polega?
Generowanie leadów nic innego jak systematyczne pozyskiwanie kontaktów do potencjalnych klientów, którzy mogą być zainteresowani ofertą firmy.
Czym jest pop-up i do czego warto go wykorzystać?
Myślisz nad wprowadzeniem okna pop-up na swojej stronie internetowej? Sprawdź, dlaczego warto!
Decyzje zakupowe konsumentów - rodzaje, proces podejmowania i czynniki decyzyjne
Zastanawiasz się na jakiej podstawie Twoi klienci podejmują decyzje zakupowe? Sprawdź, nasz wpis!
Narzędzia marketingowe - podstawowe instrumenty marketingu internetowego
Narzędzia marketingowe są podstawowymi elementami marketingu internetowego. Warto znać ich rodzaje, aby wybrać ten najlepiej odpowiadający potrzebom.
Badania satysfakcji klienta - metody i zalety
Satysfakcja klienta jest jednym z kluczowych czynników decydujących o sukcesie każdej firmy. Sprawdź, jak wdrożyć badania satysfakcji w swojej firmie!
Reklama DOOH - jak zewnętrzna reklama cyfrowa zrewolucjonizowała rynek
Cyfrowa reklama zewnętrzna, znana również jako reklama DOOH (Digital Out-of-Home), odgrywa coraz większą rolę w krajobrazie marketingowym.
Idea Pop up store - kiedy się sprawdza?
Planujesz sprzedaż tymczasową lub chcesz wypromować nowy produkt na rynku? Sprawdź na czym polega idea pop-up store.
Przycisk Call to Action (CTA) - co to jest i jak skutecznie wezwać do działania
CTA to jeden z najważniejszych elementów interfejsu użytkownika. Sprawdź, czym jest i jak go zaprojektować.
Na czym polega targetowanie reklam?
Targetowanie reklam to proces, który zmienia oblicze marketingu. Sprawdź, na czym dokładnie polega!