Artykuły
Skalowanie biznesu – co to takiego i jak mądrze przygotować firmę do wzrostu?
Rozwój firmy to szansa, ale też ryzyko. Sprawdź, jak mądrze rozbudowywać swój biznes.
Co to jest networking i dlaczego każdy profesjonalista powinien go uprawiać?
Zacznij rozwijać swoją sieć kontaktów i dowiedz się, jak czerpać korzyści z networkingu.
Prace B+R w IT – jak działalność badawczo-rozwojowa napędza wzrost technologiczny?
Dynamiczny rozwój technologii napędza współczesny rynek. Sprawdź, jak działalność badawczo-rozwojowa wspiera innowacje w IT.
Zrównoważony rozwój firmy – co to znaczy i jaki ma wpływ na biznes?
Poznaj strategię rozwoju biznesu, która dba nie tylko o przychody, ale też wizerunek firmy.
Pożyczki pozabankowe dla firm - możliwości i rozwiązania
Jakie są alternatywy dla kredytów bankowych na rozwój firmy? Poznaj zalety pożyczek pozabankowych
Pieniądze na rozwój firmy - jak i skąd je pozyskać?
Poznaj źródła finansowania dla rozwijających się biznesów i dowiedz się, skąd wziąć pieniądze dla swojej inwestycji!
Prawa konsumenta przy zakupach przez internet – poradnik dla przedsiębiorców e-commerce
Jak zadbać o prawa konsumenta, jako przedsiębiorca sklepu e-commerce? Przeczytaj nasz poradnik.
Jak skutecznie zarządzać relacjami z klientem?
Zarządzasz klienta w firmie? Sprawdź, jak robić to skutecznie! Najlepsze praktyki opisujemy w naszym wpisie.
Reklama płatna online – którą platformę wybrać, żeby osiągnąć najlepsze efekty?
Płatna reklama w internecie to dziś jedno z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych.
Jak obliczyć stopę zwrotu z inwestycji?
Stopa zwrotu to wskaźnik, który pokazuje, jaką część zainwestowanego kapitału udało się odzyskać w formie zysku. Wyrażana w procentach, pozwala w prosty sposób określić, czy dana inwestycja była opłacalna, czy nie.
E-paragony – co to jest i jak działają? Przewodnik dla początkujących
E-paragon to elektroniczna wersja tradycyjnego dowodu zakupu. Zamiast papierowego wydruku klient otrzymuje dokument w formie wiadomości e-mail, SMS-a lub poprzez dedykowaną aplikację.
Proces obsługi klienta i jego etapy – jak poprawić doświadczenie klienta?
Dobra obsługa klienta to coś więcej niż uprzejma rozmowa czy szybka realizacja zamówienia. To budowanie relacji, które sprawiają, że klient chętnie wraca i poleca firmę innym.
10 zasad obsługi klienta - jakich standardów przestrzegać?
Podstawowe zasady obsługi klienta, określające standardy interakcji z konsumentami, stanowią fundament, na którym opiera się sukces każdej organizacji.
Czym jest i jak działa marketing partnerski?
Sprawdź, czym jest marketing partnerski i jak działa. Przedstawiamy korzyści i wyzwania dla partnerów oraz dostawców.
Zwrot z inwestycji (ROI): Kompletny poradnik dla przedsiębiorcy
Sprawdź w naszym wpisie, czym jest ROI oraz jak liczyć zwrot z inwestycji! Przedstawiamy kompletny przewodnik dla przedsiębiorcy
Czym jest marketing organiczny?
Zastanawiasz się czy marketing organiczny jest dla Ciebie? Sprawdź nasz wpis - rozwiewamy wszelkie wątpliwości!
Jak zrobić skuteczną reklamę produktu?
Niezależnie od branży, skuteczne kampanie reklamowe mogą znacząco zwiększyć sprzedaż i rozpoznawalność marki. Jak je zrobić?
Narzędzia komunikacji marketingowej - popularne rodzaje
Skuteczna komunikacja jest ważnym elementem budowania i utrzymywania marki. Sprawdź, jakie są popularne narzędzia komunikacji marketingowej!
Ruch organiczny w e-commerce - czym jest i jak go zwiększyć?
Ruch organiczny oznacza wszystkie odwiedziny na stronie internetowej, które pochodzą z naturalnych wyników wyszukiwania w wyszukiwarkach internetowych, takich jak Google.