Artykuły

Skalowanie biznesu – co to takiego i jak mądrze przygotować firmę do wzrostu?

Rozwój firmy to szansa, ale też ryzyko. Sprawdź, jak mądrze rozbudowywać swój biznes.

Czytaj więcej

Co to jest networking i dlaczego każdy profesjonalista powinien go uprawiać?

Zacznij rozwijać swoją sieć kontaktów i dowiedz się, jak czerpać korzyści z networkingu.

Czytaj więcej

Prace B+R w IT – jak działalność badawczo-rozwojowa napędza wzrost technologiczny?

Dynamiczny rozwój technologii napędza współczesny rynek. Sprawdź, jak działalność badawczo-rozwojowa wspiera innowacje w IT.

Czytaj więcej

Zrównoważony rozwój firmy – co to znaczy i jaki ma wpływ na biznes?

Poznaj strategię rozwoju biznesu, która dba nie tylko o przychody, ale też wizerunek firmy.

Czytaj więcej

Pożyczki pozabankowe dla firm - możliwości i rozwiązania

Jakie są alternatywy dla kredytów bankowych na rozwój firmy? Poznaj zalety pożyczek pozabankowych

Czytaj więcej

Pieniądze na rozwój firmy - jak i skąd je pozyskać?

Poznaj źródła finansowania dla rozwijających się biznesów i dowiedz się, skąd wziąć pieniądze dla swojej inwestycji!

Czytaj więcej

Prawa konsumenta przy zakupach przez internet – poradnik dla przedsiębiorców e-commerce

Jak zadbać o prawa konsumenta, jako przedsiębiorca sklepu e-commerce? Przeczytaj nasz poradnik.

Czytaj więcej

Jak skutecznie zarządzać relacjami z klientem?

Zarządzasz klienta w firmie? Sprawdź, jak robić to skutecznie! Najlepsze praktyki opisujemy w naszym wpisie.

Czytaj więcej

Reklama płatna online – którą platformę wybrać, żeby osiągnąć najlepsze efekty?

Płatna reklama w internecie to dziś jedno z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych.

Czytaj więcej

Jak obliczyć stopę zwrotu z inwestycji?

Stopa zwrotu to wskaźnik, który pokazuje, jaką część zainwestowanego kapitału udało się odzyskać w formie zysku. Wyrażana w procentach, pozwala w prosty sposób określić, czy dana inwestycja była opłacalna, czy nie.

Czytaj więcej

E-paragony – co to jest i jak działają? Przewodnik dla początkujących

E-paragon to elektroniczna wersja tradycyjnego dowodu zakupu. Zamiast papierowego wydruku klient otrzymuje dokument w formie wiadomości e-mail, SMS-a lub poprzez dedykowaną aplikację.

Czytaj więcej

Proces obsługi klienta i jego etapy – jak poprawić doświadczenie klienta?

Dobra obsługa klienta to coś więcej niż uprzejma rozmowa czy szybka realizacja zamówienia. To budowanie relacji, które sprawiają, że klient chętnie wraca i poleca firmę innym.

Czytaj więcej

10 zasad obsługi klienta - jakich standardów przestrzegać?

Podstawowe zasady obsługi klienta, określające standardy interakcji z konsumentami, stanowią fundament, na którym opiera się sukces każdej organizacji.

Czytaj więcej

Czym jest i jak działa marketing partnerski?

Sprawdź, czym jest marketing partnerski i jak działa. Przedstawiamy korzyści i wyzwania dla partnerów oraz dostawców.

Czytaj więcej

Zwrot z inwestycji (ROI): Kompletny poradnik dla przedsiębiorcy

Sprawdź w naszym wpisie, czym jest ROI oraz jak liczyć zwrot z inwestycji! Przedstawiamy kompletny przewodnik dla przedsiębiorcy

Czytaj więcej

Czym jest marketing organiczny?

Zastanawiasz się czy marketing organiczny jest dla Ciebie? Sprawdź nasz wpis - rozwiewamy wszelkie wątpliwości!

Czytaj więcej

Jak zrobić skuteczną reklamę produktu?

Niezależnie od branży, skuteczne kampanie reklamowe mogą znacząco zwiększyć sprzedaż i rozpoznawalność marki. Jak je zrobić?

Czytaj więcej

Narzędzia komunikacji marketingowej - popularne rodzaje

Skuteczna komunikacja jest ważnym elementem budowania i utrzymywania marki. Sprawdź, jakie są popularne narzędzia komunikacji marketingowej!

Czytaj więcej

Chatbot - co to jest?

Chcesz wiedzieć co to jest chatbot i jak działa? Sprawdź nasz artykuł!

Czytaj więcej

Ruch organiczny w e-commerce - czym jest i jak go zwiększyć?

Ruch organiczny oznacza wszystkie odwiedziny na stronie internetowej, które pochodzą z naturalnych wyników wyszukiwania w wyszukiwarkach internetowych, takich jak Google.

Czytaj więcej