Artykuły

Samozatrudnienie - na czym polega? Zalety, wyzwania i koszty pracy na własnej działalności

Planujesz założyć własną działalność? Sprawdź na czym polega samozatrudnienie i jakie są zalety oraz wyzwania takiego rozwiązania.

Czytaj więcej

Data Driven Marketing: Jak pozyskiwać nowych klientów analizując dane

Chcesz wiedzieć czym jest Data Driven Marketing? Wszystko opisujemy w naszym artykule!

Czytaj więcej

Video marketing jako narzędzie marketingowe do promocji firmy w internecie

Użytkownicy internetu często wybierają treści wideo jako preferowaną formę konsumowania informacji. W odpowiedzi na ten rosnący trend, firmy zaczynają inwestować coraz więcej właśnie w reklamę wideo.

Czytaj więcej

Generowanie leadów - co to jest i na czym polega?

Generowanie leadów nic innego jak systematyczne pozyskiwanie kontaktów do potencjalnych klientów, którzy mogą być zainteresowani ofertą firmy.

Czytaj więcej

Czym jest pop-up i do czego warto go wykorzystać?

Myślisz nad wprowadzeniem okna pop-up na swojej stronie internetowej? Sprawdź, dlaczego warto!

Czytaj więcej

Decyzje zakupowe konsumentów - rodzaje, proces podejmowania i czynniki decyzyjne

Zastanawiasz się na jakiej podstawie Twoi klienci podejmują decyzje zakupowe? Sprawdź, nasz wpis!

Czytaj więcej

Narzędzia marketingowe - podstawowe instrumenty marketingu internetowego

Narzędzia marketingowe są podstawowymi elementami marketingu internetowego. Warto znać ich rodzaje, aby wybrać ten najlepiej odpowiadający potrzebom.

Czytaj więcej

Badania satysfakcji klienta - metody i zalety

Satysfakcja klienta jest jednym z kluczowych czynników decydujących o sukcesie każdej firmy. Sprawdź, jak wdrożyć badania satysfakcji w swojej firmie!

Czytaj więcej

Reklama DOOH - jak zewnętrzna reklama cyfrowa zrewolucjonizowała rynek

Cyfrowa reklama zewnętrzna, znana również jako reklama DOOH (Digital Out-of-Home), odgrywa coraz większą rolę w krajobrazie marketingowym.

Czytaj więcej

Idea Pop up store - kiedy się sprawdza?

Planujesz sprzedaż tymczasową lub chcesz wypromować nowy produkt na rynku? Sprawdź na czym polega idea pop-up store.

Czytaj więcej

Przycisk Call to Action (CTA) - co to jest i jak skutecznie wezwać do działania

CTA to jeden z najważniejszych elementów interfejsu użytkownika. Sprawdź, czym jest i jak go zaprojektować.

Czytaj więcej

Na czym polega targetowanie reklam?

Targetowanie reklam to proces, który zmienia oblicze marketingu. Sprawdź, na czym dokładnie polega!

Czytaj więcej

Reklama banerowa - czym jest, jak działa i jak ją wykorzystać w e-commerce

Reklama banerowa odgrywa istotną rolę w strategiach marketingowych wielu firm. Sprawdź dlaczego!

Czytaj więcej

10 najpopularniejszych platform sprzedażowych (marketplace)

Chcesz rozpocząć sprzedaż przez internet? Sprawdź różne możliwości sprzedaży poprzez marketplace.

Czytaj więcej

Płynność finansowa przedsiębiorstwa - czym jest i jak ją utrzymać?

Płynność finansowa to zdolność firmy do szybkiego przekształcania swoich aktywów w gotówkę, aby pokryć bieżące zobowiązania. Sprawdź jak ją utrzymać!

Czytaj więcej

Płatności odroczone - dlaczego warto z nich korzystać?

Płatności odroczone, znane również jako "kup teraz, zapłać później", stają się coraz bardziej popularne zarówno wśród konsumentów, jak i przedsiębiorców.

Czytaj więcej

Co powinna zawierać strona internetowa firmy? Aspekty prawne i techniczne

Tworzysz nową www? Sprawdź, co powinna zawierać strona internetowa firmy, jakie aspekty prawne i techniczne.

Czytaj więcej

Personalizacja w e-commerce: jak sklepy internetowe dopasowują ofertę do indywidualnych potrzeb klientów?

Słyszałeś o personalizacji ale nie wiesz co to jest? Sprawdź nasz artykuł, przedstawiamy w nim różne rodzaje personalizacji i korzyści dla biznesu!

Czytaj więcej

Jak założyć sklep internetowy na WordPress? WooCommerce dla początkujących

Chcesz założyć sklep internetowy? Sprawdź jak działa WooCommerce - wtyczka do Wordpress.

Czytaj więcej

Segmentacja klientów - na czym polega i jak ją przeprowadzić?

Zastanawiasz się nad segmentacją klientów w Twojej firmie? Sprawdź dlaczego warto zainwestować w segmentację i jak ją przeprowadzić!

Czytaj więcej