Artykuły
10 zasad obsługi klienta - jakich standardów przestrzegać?
Podstawowe zasady obsługi klienta, określające standardy interakcji z konsumentami, stanowią fundament, na którym opiera się sukces każdej organizacji.
Czym jest i jak działa marketing partnerski?
Sprawdź, czym jest marketing partnerski i jak działa. Przedstawiamy korzyści i wyzwania dla partnerów oraz dostawców.
Zwrot z inwestycji (ROI): Kompletny poradnik dla przedsiębiorcy
Sprawdź w naszym wpisie, czym jest ROI oraz jak liczyć zwrot z inwestycji! Przedstawiamy kompletny przewodnik dla przedsiębiorcy
Czym jest marketing organiczny?
Zastanawiasz się czy marketing organiczny jest dla Ciebie? Sprawdź nasz wpis - rozwiewamy wszelkie wątpliwości!
Jak zrobić skuteczną reklamę produktu?
Niezależnie od branży, skuteczne kampanie reklamowe mogą znacząco zwiększyć sprzedaż i rozpoznawalność marki. Jak je zrobić?
Narzędzia komunikacji marketingowej - popularne rodzaje
Skuteczna komunikacja jest ważnym elementem budowania i utrzymywania marki. Sprawdź, jakie są popularne narzędzia komunikacji marketingowej!
Ruch organiczny w e-commerce - czym jest i jak go zwiększyć?
Ruch organiczny oznacza wszystkie odwiedziny na stronie internetowej, które pochodzą z naturalnych wyników wyszukiwania w wyszukiwarkach internetowych, takich jak Google.
Kanały komunikacji marketingowej - z których warto korzystać?
Dobrze dobrane kanały komunikacji mogą znacznie wpłynąć na to, jak marka jest odbierana, na zaangażowanie klientów i na skuteczność kampanii.
Kluczowe zasady RWD - Responsive Web Design
RWD, czyli responsive web design, to podejście do projektowania stron internetowych, które ma na celu zapewnienie optymalnego wrażenia użytkownika niezależnie od urządzenia.
Testy A/B - czym są i jakie jest ich zastosowanie?
Testy A/B stały się ważnym narzędziem w arsenale marketerów, projektantów oraz analityków danych.
Strategia marketingowa - czym jest? Rodzaje, elementy i tworzenie
Niezależnie od branży czy lokalizacji, dobrze opracowana strategia marketingowa jest konieczna do budowania relacji z klientami.
Faktury elektroniczne - kompendium wiedzy na temat wystawiania faktur online
Kompendium wiedzy na temat e-faktur. Sprawdź jak działają faktury elektroniczne!
Ścieżka zakupowa klienta w e-commerce - czym jest i jakie ma etapy?
Chcesz wiedzieć czym jest ścieżka zakupowa klienta w e-commerce i jakie ma etapy? Sprawdź nasz artykuł!
Zachowania konsumenckie - co na nie wpływa? Czyli determinanty, modele i typy zachowań konsumentów
Zachowania konsumentów stanowią istotę funkcjonowania rynku. Sprawdź, co na nie wpływa.
Konwersja w marketingu i handlu - czym jest i jak obliczyć współczynnik konwersji sprzedaży?
Konwersja w marketingu i handlu to termin, który nabiera coraz większego znaczenia w kontekście strategii sprzedażowych oraz działań reklamowych. Sprawdź!
Samozatrudnienie - na czym polega? Zalety, wyzwania i koszty pracy na własnej działalności
Planujesz założyć własną działalność? Sprawdź na czym polega samozatrudnienie i jakie są zalety oraz wyzwania takiego rozwiązania.
Data Driven Marketing: Jak pozyskiwać nowych klientów analizując dane
Chcesz wiedzieć czym jest Data Driven Marketing? Wszystko opisujemy w naszym artykule!
Video marketing jako narzędzie marketingowe do promocji firmy w internecie
Użytkownicy internetu często wybierają treści wideo jako preferowaną formę konsumowania informacji. W odpowiedzi na ten rosnący trend, firmy zaczynają inwestować coraz więcej właśnie w reklamę wideo.
Generowanie leadów - co to jest i na czym polega?
Generowanie leadów nic innego jak systematyczne pozyskiwanie kontaktów do potencjalnych klientów, którzy mogą być zainteresowani ofertą firmy.