Artykuły

Narzędzia marketingowe - podstawowe instrumenty marketingu internetowego

Narzędzia marketingowe są podstawowymi elementami marketingu internetowego. Warto znać ich rodzaje, aby wybrać ten najlepiej odpowiadający potrzebom.

Czytaj więcej

Badania satysfakcji klienta - metody i zalety

Satysfakcja klienta jest jednym z kluczowych czynników decydujących o sukcesie każdej firmy. Sprawdź, jak wdrożyć badania satysfakcji w swojej firmie!

Czytaj więcej

Reklama DOOH - jak zewnętrzna reklama cyfrowa zrewolucjonizowała rynek

Cyfrowa reklama zewnętrzna, znana również jako reklama DOOH (Digital Out-of-Home), odgrywa coraz większą rolę w krajobrazie marketingowym.

Czytaj więcej

Idea Pop up store - kiedy się sprawdza?

Planujesz sprzedaż tymczasową lub chcesz wypromować nowy produkt na rynku? Sprawdź na czym polega idea pop-up store.

Czytaj więcej

Przycisk Call to Action (CTA) - co to jest i jak skutecznie wezwać do działania

CTA to jeden z najważniejszych elementów interfejsu użytkownika. Sprawdź, czym jest i jak go zaprojektować.

Czytaj więcej

Na czym polega targetowanie reklam?

Targetowanie reklam to proces, który zmienia oblicze marketingu. Sprawdź, na czym dokładnie polega!

Czytaj więcej

Reklama banerowa - czym jest, jak działa i jak ją wykorzystać w e-commerce

Reklama banerowa odgrywa istotną rolę w strategiach marketingowych wielu firm. Sprawdź dlaczego!

Czytaj więcej

10 najpopularniejszych platform sprzedażowych (marketplace)

Chcesz rozpocząć sprzedaż przez internet? Sprawdź różne możliwości sprzedaży poprzez marketplace.

Czytaj więcej

Płynność finansowa przedsiębiorstwa - czym jest i jak ją utrzymać?

Płynność finansowa to zdolność firmy do szybkiego przekształcania swoich aktywów w gotówkę, aby pokryć bieżące zobowiązania. Sprawdź jak ją utrzymać!

Czytaj więcej

Płatności odroczone - dlaczego warto z nich korzystać?

Płatności odroczone, znane również jako "kup teraz, zapłać później", stają się coraz bardziej popularne zarówno wśród konsumentów, jak i przedsiębiorców.

Czytaj więcej

Co powinna zawierać strona internetowa firmy? Aspekty prawne i techniczne

Tworzysz nową www? Sprawdź, co powinna zawierać strona internetowa firmy, jakie aspekty prawne i techniczne.

Czytaj więcej

Personalizacja w e-commerce: jak sklepy internetowe dopasowują ofertę do indywidualnych potrzeb klientów?

Słyszałeś o personalizacji ale nie wiesz co to jest? Sprawdź nasz artykuł, przedstawiamy w nim różne rodzaje personalizacji i korzyści dla biznesu!

Czytaj więcej

Jak założyć sklep internetowy na WordPress? WooCommerce dla początkujących

Chcesz założyć sklep internetowy? Sprawdź jak działa WooCommerce - wtyczka do Wordpress.

Czytaj więcej

Segmentacja klientów - na czym polega i jak ją przeprowadzić?

Zastanawiasz się nad segmentacją klientów w Twojej firmie? Sprawdź dlaczego warto zainwestować w segmentację i jak ją przeprowadzić!

Czytaj więcej

Potrzeby i oczekiwania klientów - jak im sprostać?

Prowadzisz firmę w której sprzedajesz produkty bądź usługi? Sprawdź jak zidentyfikować potrzeby i sprostać oczekiwaniom klientów.

Czytaj więcej

Korzyści z wykorzystania faktoringu dla małych i średnich firm

Faktoring, jako strategia finansowa, oferuje rozwiązanie tych dylematów, umożliwiając firmom skoncentrowanie się na swojej podstawowej działalności.

Czytaj więcej

Czym jest insight konsumencki?

Zastanawiasz się co motywuje konsumentów do wyboru określonych produktów i usług? Sprawdź czym jest insight konsumencki!

Czytaj więcej

Marketing automation - na czym polega automatyzacja marketingu?

Sprawdź czym jest marketing automation i na czym polega! Opisujemy również jak zacząć wykorzystywać automatyzację marketingu w firmie.

Czytaj więcej

Jak wprowadzić nowy produkt na rynek? Poradnik e-commerce

Prowadzisz sklep internetowy i zamierzasz wprowadzić nowy produkt na rynek? Sprawdź jak się do tego przygotować!

Czytaj więcej

Jakie formy płatności wybrać dla sklepu internetowego?

Prowadzisz własny e-commerce? Sprawdź, jakie formy płatności wybrać dla sklepu internetowego

Czytaj więcej