Artykuły

10 zasad obsługi klienta - jakich standardów przestrzegać?

Podstawowe zasady obsługi klienta, określające standardy interakcji z konsumentami, stanowią fundament, na którym opiera się sukces każdej organizacji.

Czytaj więcej

Czym jest i jak działa marketing partnerski?

Sprawdź, czym jest marketing partnerski i jak działa. Przedstawiamy korzyści i wyzwania dla partnerów oraz dostawców.

Czytaj więcej

Zwrot z inwestycji (ROI): Kompletny poradnik dla przedsiębiorcy

Sprawdź w naszym wpisie, czym jest ROI oraz jak liczyć zwrot z inwestycji! Przedstawiamy kompletny przewodnik dla przedsiębiorcy

Czytaj więcej

Czym jest marketing organiczny?

Zastanawiasz się czy marketing organiczny jest dla Ciebie? Sprawdź nasz wpis - rozwiewamy wszelkie wątpliwości!

Czytaj więcej

Jak zrobić skuteczną reklamę produktu?

Niezależnie od branży, skuteczne kampanie reklamowe mogą znacząco zwiększyć sprzedaż i rozpoznawalność marki. Jak je zrobić?

Czytaj więcej

Narzędzia komunikacji marketingowej - popularne rodzaje

Skuteczna komunikacja jest ważnym elementem budowania i utrzymywania marki. Sprawdź, jakie są popularne narzędzia komunikacji marketingowej!

Czytaj więcej

Chatbot - co to jest?

Chcesz wiedzieć co to jest chatbot i jak działa? Sprawdź nasz artykuł!

Czytaj więcej

Ruch organiczny w e-commerce - czym jest i jak go zwiększyć?

Ruch organiczny oznacza wszystkie odwiedziny na stronie internetowej, które pochodzą z naturalnych wyników wyszukiwania w wyszukiwarkach internetowych, takich jak Google.

Czytaj więcej

Kanały komunikacji marketingowej - z których warto korzystać?

Dobrze dobrane kanały komunikacji mogą znacznie wpłynąć na to, jak marka jest odbierana, na zaangażowanie klientów i na skuteczność kampanii.

Czytaj więcej

Kluczowe zasady RWD - Responsive Web Design

RWD, czyli responsive web design, to podejście do projektowania stron internetowych, które ma na celu zapewnienie optymalnego wrażenia użytkownika niezależnie od urządzenia.

Czytaj więcej

Testy A/B - czym są i jakie jest ich zastosowanie?

Testy A/B stały się ważnym narzędziem w arsenale marketerów, projektantów oraz analityków danych.

Czytaj więcej

Strategia marketingowa - czym jest? Rodzaje, elementy i tworzenie

Niezależnie od branży czy lokalizacji, dobrze opracowana strategia marketingowa jest konieczna do budowania relacji z klientami.

Czytaj więcej

Faktury elektroniczne - kompendium wiedzy na temat wystawiania faktur online

Kompendium wiedzy na temat e-faktur. Sprawdź jak działają faktury elektroniczne!

Czytaj więcej

Ścieżka zakupowa klienta w e-commerce - czym jest i jakie ma etapy?

Chcesz wiedzieć czym jest ścieżka zakupowa klienta w e-commerce i jakie ma etapy? Sprawdź nasz artykuł!

Czytaj więcej

Zachowania konsumenckie - co na nie wpływa? Czyli determinanty, modele i typy zachowań konsumentów

Zachowania konsumentów stanowią istotę funkcjonowania rynku. Sprawdź, co na nie wpływa.

Czytaj więcej

Konwersja w marketingu i handlu - czym jest i jak obliczyć współczynnik konwersji sprzedaży?

Konwersja w marketingu i handlu to termin, który nabiera coraz większego znaczenia w kontekście strategii sprzedażowych oraz działań reklamowych. Sprawdź!

Czytaj więcej

Samozatrudnienie - na czym polega? Zalety, wyzwania i koszty pracy na własnej działalności

Planujesz założyć własną działalność? Sprawdź na czym polega samozatrudnienie i jakie są zalety oraz wyzwania takiego rozwiązania.

Czytaj więcej

Data Driven Marketing: Jak pozyskiwać nowych klientów analizując dane

Chcesz wiedzieć czym jest Data Driven Marketing? Wszystko opisujemy w naszym artykule!

Czytaj więcej

Video marketing jako narzędzie marketingowe do promocji firmy w internecie

Użytkownicy internetu często wybierają treści wideo jako preferowaną formę konsumowania informacji. W odpowiedzi na ten rosnący trend, firmy zaczynają inwestować coraz więcej właśnie w reklamę wideo.

Czytaj więcej

Generowanie leadów - co to jest i na czym polega?

Generowanie leadów nic innego jak systematyczne pozyskiwanie kontaktów do potencjalnych klientów, którzy mogą być zainteresowani ofertą firmy.

Czytaj więcej