Artykuły
Samozatrudnienie - na czym polega? Zalety, wyzwania i koszty pracy na własnej działalności
Planujesz założyć własną działalność? Sprawdź na czym polega samozatrudnienie i jakie są zalety oraz wyzwania takiego rozwiązania.
Data Driven Marketing: Jak pozyskiwać nowych klientów analizując dane
Chcesz wiedzieć czym jest Data Driven Marketing? Wszystko opisujemy w naszym artykule!
Video marketing jako narzędzie marketingowe do promocji firmy w internecie
Użytkownicy internetu często wybierają treści wideo jako preferowaną formę konsumowania informacji. W odpowiedzi na ten rosnący trend, firmy zaczynają inwestować coraz więcej właśnie w reklamę wideo.
Generowanie leadów - co to jest i na czym polega?
Generowanie leadów nic innego jak systematyczne pozyskiwanie kontaktów do potencjalnych klientów, którzy mogą być zainteresowani ofertą firmy.
Czym jest pop-up i do czego warto go wykorzystać?
Myślisz nad wprowadzeniem okna pop-up na swojej stronie internetowej? Sprawdź, dlaczego warto!
Decyzje zakupowe konsumentów - rodzaje, proces podejmowania i czynniki decyzyjne
Zastanawiasz się na jakiej podstawie Twoi klienci podejmują decyzje zakupowe? Sprawdź, nasz wpis!
Narzędzia marketingowe - podstawowe instrumenty marketingu internetowego
Narzędzia marketingowe są podstawowymi elementami marketingu internetowego. Warto znać ich rodzaje, aby wybrać ten najlepiej odpowiadający potrzebom.
Badania satysfakcji klienta - metody i zalety
Satysfakcja klienta jest jednym z kluczowych czynników decydujących o sukcesie każdej firmy. Sprawdź, jak wdrożyć badania satysfakcji w swojej firmie!
Reklama DOOH - jak zewnętrzna reklama cyfrowa zrewolucjonizowała rynek
Cyfrowa reklama zewnętrzna, znana również jako reklama DOOH (Digital Out-of-Home), odgrywa coraz większą rolę w krajobrazie marketingowym.
Idea Pop up store - kiedy się sprawdza?
Planujesz sprzedaż tymczasową lub chcesz wypromować nowy produkt na rynku? Sprawdź na czym polega idea pop-up store.
Przycisk Call to Action (CTA) - co to jest i jak skutecznie wezwać do działania
CTA to jeden z najważniejszych elementów interfejsu użytkownika. Sprawdź, czym jest i jak go zaprojektować.
Na czym polega targetowanie reklam?
Targetowanie reklam to proces, który zmienia oblicze marketingu. Sprawdź, na czym dokładnie polega!
Reklama banerowa - czym jest, jak działa i jak ją wykorzystać w e-commerce
Reklama banerowa odgrywa istotną rolę w strategiach marketingowych wielu firm. Sprawdź dlaczego!
10 najpopularniejszych platform sprzedażowych (marketplace)
Chcesz rozpocząć sprzedaż przez internet? Sprawdź różne możliwości sprzedaży poprzez marketplace.
Płynność finansowa przedsiębiorstwa - czym jest i jak ją utrzymać?
Płynność finansowa to zdolność firmy do szybkiego przekształcania swoich aktywów w gotówkę, aby pokryć bieżące zobowiązania. Sprawdź jak ją utrzymać!
Płatności odroczone - dlaczego warto z nich korzystać?
Płatności odroczone, znane również jako "kup teraz, zapłać później", stają się coraz bardziej popularne zarówno wśród konsumentów, jak i przedsiębiorców.
Co powinna zawierać strona internetowa firmy? Aspekty prawne i techniczne
Tworzysz nową www? Sprawdź, co powinna zawierać strona internetowa firmy, jakie aspekty prawne i techniczne.
Personalizacja w e-commerce: jak sklepy internetowe dopasowują ofertę do indywidualnych potrzeb klientów?
Słyszałeś o personalizacji ale nie wiesz co to jest? Sprawdź nasz artykuł, przedstawiamy w nim różne rodzaje personalizacji i korzyści dla biznesu!
Jak założyć sklep internetowy na WordPress? WooCommerce dla początkujących
Chcesz założyć sklep internetowy? Sprawdź jak działa WooCommerce - wtyczka do Wordpress.
Segmentacja klientów - na czym polega i jak ją przeprowadzić?
Zastanawiasz się nad segmentacją klientów w Twojej firmie? Sprawdź dlaczego warto zainwestować w segmentację i jak ją przeprowadzić!