Artykuły

Kanały komunikacji marketingowej - z których warto korzystać?

Dobrze dobrane kanały komunikacji mogą znacznie wpłynąć na to, jak marka jest odbierana, na zaangażowanie klientów i na skuteczność kampanii.

Czytaj więcej

Kluczowe zasady RWD - Responsive Web Design

RWD, czyli responsive web design, to podejście do projektowania stron internetowych, które ma na celu zapewnienie optymalnego wrażenia użytkownika niezależnie od urządzenia.

Czytaj więcej

Testy A/B - czym są i jakie jest ich zastosowanie?

Testy A/B stały się ważnym narzędziem w arsenale marketerów, projektantów oraz analityków danych.

Czytaj więcej

Strategia marketingowa - czym jest? Rodzaje, elementy i tworzenie

Niezależnie od branży czy lokalizacji, dobrze opracowana strategia marketingowa jest konieczna do budowania relacji z klientami.

Czytaj więcej

Faktury elektroniczne - kompendium wiedzy na temat wystawiania faktur online

Kompendium wiedzy na temat e-faktur. Sprawdź jak działają faktury elektroniczne!

Czytaj więcej

Ścieżka zakupowa klienta w e-commerce - czym jest i jakie ma etapy?

Chcesz wiedzieć czym jest ścieżka zakupowa klienta w e-commerce i jakie ma etapy? Sprawdź nasz artykuł!

Czytaj więcej

Zachowania konsumenckie - co na nie wpływa? Czyli determinanty, modele i typy zachowań konsumentów

Zachowania konsumentów stanowią istotę funkcjonowania rynku. Sprawdź, co na nie wpływa.

Czytaj więcej

Konwersja w marketingu i handlu - czym jest i jak obliczyć współczynnik konwersji sprzedaży?

Konwersja w marketingu i handlu to termin, który nabiera coraz większego znaczenia w kontekście strategii sprzedażowych oraz działań reklamowych. Sprawdź!

Czytaj więcej

Samozatrudnienie - na czym polega? Zalety, wyzwania i koszty pracy na własnej działalności

Planujesz założyć własną działalność? Sprawdź na czym polega samozatrudnienie i jakie są zalety oraz wyzwania takiego rozwiązania.

Czytaj więcej

Data Driven Marketing: Jak pozyskiwać nowych klientów analizując dane

Chcesz wiedzieć czym jest Data Driven Marketing? Wszystko opisujemy w naszym artykule!

Czytaj więcej

Video marketing jako narzędzie marketingowe do promocji firmy w internecie

Użytkownicy internetu często wybierają treści wideo jako preferowaną formę konsumowania informacji. W odpowiedzi na ten rosnący trend, firmy zaczynają inwestować coraz więcej właśnie w reklamę wideo.

Czytaj więcej

Generowanie leadów - co to jest i na czym polega?

Generowanie leadów nic innego jak systematyczne pozyskiwanie kontaktów do potencjalnych klientów, którzy mogą być zainteresowani ofertą firmy.

Czytaj więcej

Czym jest pop-up i do czego warto go wykorzystać?

Myślisz nad wprowadzeniem okna pop-up na swojej stronie internetowej? Sprawdź, dlaczego warto!

Czytaj więcej

Decyzje zakupowe konsumentów - rodzaje, proces podejmowania i czynniki decyzyjne

Zastanawiasz się na jakiej podstawie Twoi klienci podejmują decyzje zakupowe? Sprawdź, nasz wpis!

Czytaj więcej

Narzędzia marketingowe - podstawowe instrumenty marketingu internetowego

Narzędzia marketingowe są podstawowymi elementami marketingu internetowego. Warto znać ich rodzaje, aby wybrać ten najlepiej odpowiadający potrzebom.

Czytaj więcej

Badania satysfakcji klienta - metody i zalety

Satysfakcja klienta jest jednym z kluczowych czynników decydujących o sukcesie każdej firmy. Sprawdź, jak wdrożyć badania satysfakcji w swojej firmie!

Czytaj więcej

Reklama DOOH - jak zewnętrzna reklama cyfrowa zrewolucjonizowała rynek

Cyfrowa reklama zewnętrzna, znana również jako reklama DOOH (Digital Out-of-Home), odgrywa coraz większą rolę w krajobrazie marketingowym.

Czytaj więcej

Idea Pop up store - kiedy się sprawdza?

Planujesz sprzedaż tymczasową lub chcesz wypromować nowy produkt na rynku? Sprawdź na czym polega idea pop-up store.

Czytaj więcej

Przycisk Call to Action (CTA) - co to jest i jak skutecznie wezwać do działania

CTA to jeden z najważniejszych elementów interfejsu użytkownika. Sprawdź, czym jest i jak go zaprojektować.

Czytaj więcej

Na czym polega targetowanie reklam?

Targetowanie reklam to proces, który zmienia oblicze marketingu. Sprawdź, na czym dokładnie polega!

Czytaj więcej