IT

Sprawdź dostępne usługi IT dla sklepu internetowego i innych biznesów online, które pomagają zadbać o bezpieczeństwo, wygląd i stabilność serwisu internetowego.

Usługi IT dla sklepów internetowych

Sklepy internetowe są prężnie rozwijającą się gałęzią biznesu online. Rośnie liczba sprzedawców internetowych, a wraz z nią także liczba rozwiązań do optymalizacji sklepów, wspierających pozycjonowanie sklepu, czy umożliwiających łatwą zmianę wyglądu sklepu.

 

Optymalizacja sklepu internetowego

Optymalizacja sklepu ma wiele składowych. Najpierw warto przeanalizować stronę, jak wygląda menu główne, jak zbudowane są adresy URL, czy podział na kategorie jest odpowiedni, czy opisy produktów nie są duplikacją treści (np. przez to, że zostały skopiowane z innego serwisu lub od producenta), jak przebiega cały proces zakupowy, itd.

Dopiero mając te dane strukturalne można przejść do optymalizacji. W naszym katalogu znajdziesz usługodawców, którzy pomogą Ci zadbać o poszczególne obszary Twojej działalności internetowej.

Jedną z oferowanych usług jest kompleksowy monitoring sklepu internetowego, dzięki któremu masz pewność, że Twoja witryna działa prawidłowo przez cały czas. Przerwy w dostępności sklepu internetowego mają bezpośrednie przełożenie na wyniki finansowe, dlatego należy się przed nimi odpowiednio zabezpieczyć. Dzięki monitoringowi jesteś w stanie wyeliminować szereg zagrożeń, które mogą Ci przynieść wymierne straty. Z tych powodów warto poświęcić każdego dnia kilka minut na to, żeby sprawdzić czy sklep internetowy działa jak należy.

 

Monitoring sklepu internetowego – szczegóły

W zakres usługi monitoringu wchodzi weryfikacja:

  • oznaczeń i wyświetlania sie nagłówków,

  • występowania błędów 404, 500 i innych,

  • czasu odpowiedzi serwera,

  • czasu ładowania się strony na różnych urządzeniach (laptop, tablet, smartfon),

  • aktualności certyfikatu SSL oraz

  • wyglądu sklepu na różnych urządzeniach.

W przypadku wykrycia jakichkolwiek nieprawidłowości w sklepie internetowym, niezwłocznie otrzymasz specjalny alert na maila, SMS-em lub za pomocą aplikacji Messenger. Dzięki temu będziesz w stanie od razu zareagować i wyeliminować ewentualne błędy.

Dzięki monitoringowi:

  • unikniesz strat wynikających z niezrealizowanych zamówień podczas tymczasowej niedostępności sklepu;

  • uchronisz się przed odpływem klientów, którzy nie chcą czekać kilka sekund aż strona się załaduje;

  • oszczędzisz na budżecie reklamowym, ponieważ lepiej wykorzystasz potencjał ruchu, który już masz w swoim sklepie;

  • umocnisz wizerunek zaufanego i rzetelnego sprzedawcy, który dba o komfort i wygodę kupujących;

  • poprawisz swoją pozycję w wynikach wyszukiwania, ponieważ Google nagradza wydajne i szybkie serwisy. 

 

Hosting sklepu internetowego

Inną, dostępną w naszym katalogu usługą jest hosting sklepu internetowego, wraz z automatyczną instalacją i konfiguracją platformy sklepowej, domeną, certyfikatem SSL i pocztą e-mail. Wybór odpowiedniego hostingu jest kluczowy z perspektywy biznesu internetowego, ponieważ od stabilności serwerów często zależy wysokość sprzedaży w sklepach internetowych. Bardzo często zdarza się, że sklepy internetowe inwestują w działania marketingowe, uruchamiają potężne akcje sprzedażowe, a sklepy nie wytrzymują wzmożonego ruchu i "padają". Sprzedawca traci wówczas podwójnie – nie dość, że wydał środki na kampanię, to jeszcze stracił bardzo ważną szansę sprzedażową. 

 

Szablony sklepów internetowych

Kolejną z dostępnych usług jest możliwość zakupu nowoczesnego szablonu sklepu internetowego, który będzie w pełni dopasowany do charakteru biznesu i będzie sprzyjał wysokiej sprzedaży. Sklep musi być atrakcyjny i łatwy w obsłudze z punktu widzenia użytkownika. Musi być również widoczny dla robotów Google, które analizują linkowanie wewnętrzne, sprawdzają zawartość na stronach produktów, weryfikują sensowność przyporządkowania do danej kategorii, oceniają czy w opisie produktu jest zawarte najważniejsze słowo kluczowe, itd. Co ważne – kopiowanie opisów produktów jest absolutnie niewskazane. Jeśli duplikaty treści pojawią się na stronie sklepu, może on pozostać niewidoczny w wynikach wyszukiwania.

O nazwy kategorii, opis kategorii i budowę adresów URL również warto zadbać. Duże znaczenie dla robotów wyszukiwarek mają także meta tagi. Te wszystkie działania są elementem projektu, który nazywa się optymalizacja sklepu internetowego.

Najczęściej zadawane pytania związane z usługami z zakresu IT dotyczą tego, którego usługodawcę wybrać. W naszej ofercie znajdują się wyłącznie partnerzy, do których mamy zaufanie i możemy polecić Ci ich usługi.

  • optymalizacja sklepu internetowego
  • poprawa widoczności w wynikach wyszukiwania
  • lepsze opisy produktów
  • większa rozpoznawalność marki
  • wsparcie IT dla e-commerce
  • funkcjonalności dopasowane do potrzeb sklepów internetowych