Marketing
W tej kategorii znajdziesz usługi marketingowe dla sklepu internetowego oraz narzędzia sprzedażowe, dzięki którym zwiększenie sprzedaży będzie zachodzić znacznie szybciej.
Marketing sklepu internetowego
Marketing ma istotny wpływ na sukces biznesów online – również sklepów internetowych. Jeżeli nie masz w zespole specjalisty od marketingu – poszukaj wsparcia na zewnątrz. To dział, w który zdecydowanie warto zainwestować, ponieważ bez dobrego marketingu i sprzedaży, ciężko jest dotrzeć do klientów z nawet najlepszą ofertą.
Usługi marketingowe
Rynek rozwiązań marketingowych dynamicznie się rozwija. Możesz skorzystać ze wsparcia specjalistów od content marketingu, którzy przejmą np. prowadzenie bloga i stworzoną dla ciebie treści interesujące potencjalnych klientów.
Możesz również sięgnąć po pomoc osób zajmujących się social media, którzy wskażą potrzeby i zainteresowania twoich odbiorców i dopasują do nich komunikację i reklamę. Content marketing, media społecznościowe, pozycjonowanie, kampanie reklamowe – wszystkie te działania są koniecznie w branży e commerce.
Nie każdy interesuje się marketingiem, nie każdy ma też kompetencje, by prowadzić skuteczne działania w tym obszarze. Dlatego warto część zadań zlecić profesjonalistom, którzy będą stopniowo wprowadzań w życie wcześniej przygotowany plan, by dotrzeć do określonej wcześniej grupy docelowej. Zaplanowane działania marketingowe zazwyczaj przynoszą znacznie lepsze efekty niż spontaniczne akcje. Dlatego strategia marketingowa to 'must have' w branży e commerce.
Stwórz strategię marketingową
Marketing sklepu internetowego to nie tylko content marketing oraz aktywność w mediach społecznościowych. Z perspektywy handlu internetowego, bardzo ważne jest również skuteczne pozycjonowanie. Konkurencja na rynku sklepów internetowych jest bardzo duża, w związku z czym sukces zależy w dużym stopniu od widoczności w wyszukiwarce.
Jeżeli klient nie zobaczy Twojej oferty na pierwszej lub drugiej stronie wyników (po wpisaniu w Google interesujących go fraz), szanse na to, że trafi na Twoją stronę www znacznie maleją. Według najnowszych danych, aż 69% ruchu w e-commerce pochodzi z Google. Strategia marketingowa obejmuje działania na wszystkich wskazanych obszarach.
Analiza SEO sklepów internetowych
Jeżeli, pomimo wielu usilnych starań, ruch na Twojej stronie nie zwiększa się, a klientów nie przybywa – audyt SEO sklepu internetowego może okazać się przełomowy i dostarczy Ci cennych informacji. Dzięki audytowi dowiesz się, czy strona twojego sklepu jest dopasowana do wymagań wyszukiwarki Google, czy nie zawiera błędów, które wpływają negatywnie na jej pozycję w wynikach wyszukiwania.
Specjaliści zweryfikują zarówno tzw. on-site, jak i off-site SEO twojego sklepu, dzięki czemu będziesz mieć pełny obraz sytuacji. Musisz wiedzieć, że audyt jest wynikiem badań, analiz i testów, dzięki czemu możesz naprawdę zaufać danym, które otrzymasz.
Indywidualne podejście do współpracy
Wśród oferowanych rozwiązań są również te typowo marketingowe, związana np. z realizacją kampanii banerowych w sieci Google, czy kampanii e-mail marketingowych. Możesz skorzystać z profesjonalnego wsparcia w zakresie obsługi rozwiązań oferowanych przez Google, tj. Google Ads, Workspace, Maps i zwiększyć dzięki temu swoją widoczność i rozpoznawalność w internecie.
Możesz również skorzystać z rozwiązań marketing automation, które pomogą Ci zoptymalizować i przyspieszyć prowadzone działania marketingowe. Nie ważne czy sprzedajesz suplementy diety, kosmetyki, urządzenia kosmetyczne (np. dla branży wellness), czy środki czystości – masz grupę docelową, do której warto dotrzeć korzystają z możliwości, jakie daje marketing internetowy.
Zanim zdecydujesz, z których narzędzi skorzystać oraz jaką reklamę wykorzystać – poznaj dokładnie swój produkt i grupę docelową, potem sprawdź, czy twój sklep jest gotowy obsłużyć wzmożony ruch i dopiero później uruchom kampanie reklamowe.
Inne usługi marketingowe
W katalogu znajdziesz również oferty profesjonalistów w dziedzinie video, grafiki oraz animacji. Skorzystaj z ich wsparcie i podnieś skuteczność swoich kampanii marketingowych.W naszym katalogu znajdziesz oferty wyłącznie zaufanych partnerów, którzy dostarczają realną wartość swoim klientom.
Możesz mieć pewność, że bez względu na to, którą usługę wybierzesz, zostanie ona zrealizowana z pełnym zaangażowaniem. W katalogu znajdziesz również usługi z dziedzin finansów, administracjii wielu innych. Zapoznaj się z naszymi propozycjami i wybierz tę usługę, która jest Ci aktualnie potrzebna do tego, żeby rozwinąć swój biznes online.
Wsparcie dla sklepów internetowych
Jeśli nie masz pewności, które usługi lub narzędzia dla sklepu internetowego wybrać – skontaktuj się z nami, chętnie odpowiemy na każde pytanie. W takich sytuacjach często potrzebne jest indywidualne podejście. Optymalizacja działań marketingowych to zadanie, przed którym stają niemal wszystkie firmy w Polsce – szczególnie te działające w internecie.
Udoskonalenie produktu, poprawa komunikacji z użytkownikami serwisu internetowego, umocnienie relacji z klientem, optymalizacja pod Google, usprawnienie procesów sprzedaży, dopasowanie komunikacji do typu odbiorców, prowadzenie działań w social media oraz w zakresie content marketingu... – to za dużo dla jednej osoby. Warto korzystać z usług profesjonalistów, którzy specjalizują się w obsłudze marketingowej sklepów internetowych.
Co ważne, nie znajdziesz tutaj np. żadnej firmy mlm, czyli specjalizującej się w sprzedaży bezpośredniej. Oferujemy rozwiązania ułatwiające rozwój sklepu internetowego, które są dostarczanie wyłącznie przez naszych zaufanych partnerów.
- marketing sklepu internetowego
- media społecznościowe
- automatyzacja sprzedaży
- kampanie reklamowe
- audyt sklepu internetowego
- automatyzacja marketingu
- elastyczne modele współpracy
- zwiększenie sprzedaży