Reklamy banerowe – Blue Partner
Reklama wizualna (w formie baneru) jest skutecznym sposobem prezentacji oferty sklepu internetowego. Korzystając z programu partnerskiego Blueparter możesz docierać z ofertą do swojej grupy docelowej za pośrednictwem stron internetowych wydawców oraz ich kanałów w social mediach. Skorzystaj z możliwości sieci afiliacyjnej i zwiększ skuteczność swoich działań sprzedażowych.
- Jasne zasady współpracy
- Skuteczność w docieraniu do klientów
- Kontrola efektywności
Realizacja celów w marketingu afiliacyjnym
Dziś próby dotarcia do klientów utartymi ścieżkami, mogą okazać się już niewystarczające. Jeśli chcesz więcej sprzedawać, musisz docierać do potencjalnych klientów inaczej, niż dotychczas.
Sprawdzoną i bezpieczną drogą do osiągnięcia tego celu jest sieć afiliacyjna zbudowana na relacji partnerskiej: reklamodawcy i wydawcy. Łączy ich ten sam klient, więc mogą razem sporo zyskać.
Na czym polega marketing afiliacyjny?
W skrócie – sieć afiliacyjna łączy reklamodawców z wydawcami. Wydawca otrzymuje wynagrodzenie, gdy publikuje w swoich kanałach (np. w mediach społecznościowych) linki afiliacyjne kierujące na stronę internetowa reklamodawcy i gdy to przejście kończy się ze strony klienta oczekiwaną akcją.
To typowe działania promocyjne, których celem może być reklama własnych produktów, wypełnienie formularza zgłoszeniowego, itp. W przypadku sklepu internetowego występującego w roli reklamodawcy, celem programów partnerskich jest najczęściej sprzedaż produktów. Właśnie tak działa sieć afiliacyjna.
Zalety sieci afiliacyjnej
Ze strony reklamodawcy największą korzyścią jest to, że reklama dociera do właściwych osób, ponieważ dzięki danym, jakimi dysponuje wydawca, dokładnie wiadomo jaka jest jego grupa docelowa. Sposób promowania produktów jest również bardziej naturalny, niż w przypadku klasycznej reklamy.
Program afiliacyjny polega na tym, że wydawcy dołączają do programu partnerskiego, dostają dostęp do linków afiliacyjnych i następnie publikują je w swoich kanałach komunikacji. Mogą zarabiać na społeczności, którą wokół siebie zgromadzili. Po stronie reklamodawcy jest jedynie dostarczenie linków afiliacyjnych, a później wypłata wynagrodzenia dla wydawcy – najczęściej w modelu cost per lead.
Jak działa program partnerski Bluepartner?
Organizujemy wyłącznie kampanie banerowe w sprawdzonych serwisach. Wyróżniają się dużą liczbą przejść na stronę reklamodawcy przez klientów zainteresowanych daną branżą. Na bieżąco kontrolujemy skuteczność wdrożonej strategii (wysokość konwersji i liczbę leadów sprzedażowych), a w razie potrzeby natychmiast ją modyfikujemy.
Jesteśmy przekonani, że to właściwy sposób dotarcia z ofertą do pożądanej grupy odbiorców. Takie działania marketingowe i sprzedaże wyróżniają się wysoką skutecznością, dlatego sklepy internetowe tak chętnie decydują się na uczestnictwo w programie partnerskim w celu promowania swoich produktów.
Sieć afiliacyjna godna zaufania
Bluepartner zaprasza do współpracy reklamodawców i wydawców, którzy są zweryfikowani. Do grona naszych wydawców należą znane serwisy tematyczne z różnych branż (np. z branży modowej), które mogą pochwalić się wysokim zaangażowaniem odbiorców – co przekłada się na dobrą konwersję i wysoką sprzedaż produktów.
Specjalizujemy się w kampaniach z branży finansowej (promocja kont bankowych), ubezpieczeniowej oraz gier online i e-commerce. Z naszym wsparciem reklamodawcy uruchamiają skuteczne kampanie, bez konieczności budowania własnych programów partnerskich. Korzystają z sieci reklamowych, które zbudowaliśmy jako Bluepartner. Wystarczy, żee wygenerują link afiliacyjny, który później trafia do wydawców
Na polskim rynku istnieje sporo sieci partnerskich, ale program partnerski Bluepartner wyróżniają: jasne zasady, pełne wsparcie ze strony zespołu specjalistów, atrakcyjne wynagrodzenie po stronie wydawcy, modele hybrydowe, korzysta wysokość prowizji i profesjonalne podejście do działań marketingowych.
Interesujesz się marketingiem afiliacyjnym?
Bardzo dobrze! Obecnie to jedna z najskuteczniejszych form promocji, ponieważ pozwala dotrzeć z przekazem reklamowym do ściśle dopasowanej grupy odbiorców, a cost per lead lub cost per click wcale nie jest wysoki. To jedna z najważniejszych zalet marketingu afiliacyjnego.
Współpracując z siecią afiliacyjną, znacząco zwiększasz szanse, że klient dokona zakupu lub wykona inną pożądaną akcję.
Z perspektywy wydawcy to również bardzo korzystna opcja, ponieważ może nawiązać współpracę z godnym zaufania partnerem i zmonetyzować ruch na swojej stronie internetowej. Dlatego, jeżeli prowadzisz bloga, który dobrze się plasuje w wynikach wyszukiwania i masz zaangażowaną społeczność, możesz go zamienić w miejsce reklamowe i zacząć zarabiać.
Użytkownicy mediów społecznościowych ufają osobom, które obserwują, dlatego chętnie dokonują zakupu z ich polecenia.
- Bluepartner jest liderem w marketingu afiliacyjnym
- Nasz program partnerski łączy reklamodawców i wydawców, oferując obu stronom korzystne warunki współpracy
- Oferujemy wsparcie techniczne
- Zaufana sieć afiliacyjna zrzeszająca strony internetowe wyłącznie zaufanych wydawców
- Bogaty wybór wydawców, pod względem branży, w której sprzedajesz
- Rozliczenie tylko za leady, które spełniły Twoje wymagania, np. wygenerowały przychód