Rozwiązanie lead generation – Callback24
Wirtualna centrala telefoniczna, czyli nowoczesny sposób na zwiększenie liczby wartościowych rozmów sprzedażowych z potencjalnymi klientami. Wykorzystaj funkcje callback i ciesz się rosnącymi zyskami.
- Darmowy pakiet na start
- Prosta integracja
- Pozyskiwanie klientów 24/7
- Wbudowana integracja z popularnymi platformami
Czym jest Callback24?
Callback24 to nowoczesne narzędzie do komunikacji z osobami, które odwiedziły stronę internetową firmy i wykazały zainteresowanie jej ofertą. Funkcja callback jest prosta – klienci zostawiają swoje numery telefoniczne, a mechanizm łączy potencjalnego klienta z doradcą, który jest w stanie odpowiedzieć na wszystkie pytania. Istotne jest to, że potencjalny klient rozmawia z prawdziwą osobą, a nie wirtualnym asystentem.
Usługa callback, czyli Twoja wirtualna centrala telefoniczna, jest w pełni darmowa. Callback24 wyróżnia wysoka jakość połączeń, która pozwala na prowadzenie komfortowych rozmów pomiędzy klientem a twoją firmą.
Jak uruchomić funkcję callback?
Callback24 oferuje kilka różnych modułów – od Ciebie zależy, który wybierzesz. Możesz umieścić na swojej stronie specjalny widget w formie słuchawki, który będzie jednoznacznie sygnalizował, że klient może sobie zamówić rozmowę z konsultantem. Kolorystyka, wygląd i umiejscowienie widgetu zależą od Ciebie.
Możesz również umieścić na stronie specjalny pop-up, za pomocą którego klient zostawia swój numer komórkowy i wybiera dogodny termin rozmowy. Wariantem rozwiązania jest tzw. exit pop-up, który może się pojawiać, gdy klient zamierza opuścić stronę. To bardzo przydatna funkcjonalność, która pozwala z powodzeniem zatrzymać klienta na dłużej i zwiększyć szansę na konwersję,
Funkcja callback, czyli co zyskasz dzięki wirtualnej centrali?
Wirtualna centrala spełnia kilka bardzo ważnych z perspektywy firmy celów. Przede wszystkim pozwala zwiększyć sprzedaż usług bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Wszystko dzięki temu, że w sposób nienachalny motywuje potencjalnego klienta do kontaktu.
Funkcja callback to:
-
Liczba połączeń większa nawet o 10-30%
-
Wyższa jakość obsługi klienta
-
Wyższa skuteczność konsultantów/doradców
-
Lepsze wyniki kampanii reklamowych
-
Wizerunek nowoczesnej firmy, dostępnej dla klienta w dowolnym miejscu i momencie
Jak funkcja callback może Ci pomóc w biznesie?
Dzięki wirtualnej centrali Twoi klienci będą mieć możliwość natychmiastowego (w ciągu 15 sekund) kontaktu telefonicznego lub zaplanowania kontaktu z konsultantem, gdy odwiedzą stronę internetową poza godzinami pracy Twojej firmy.
Funkcja callback skutecznie zachęca klientów do pozostawienia numeru telefonu i kontaktu z pracownikiem firmy. Dostarczymy Ci danych dotyczących historii połączeń z całej firmy. Dzięki nagraniom oraz analizie połączeń zwiększysz jakość obsługi klienta.
W przypadku jakichkolwiek pytań, możesz w każdej chwili skontaktować się z zespołem CallBack24, który opowie Ci w szczegółach jak działa wirtualna centrala telefoniczna (jak dochodzi do wywołania połączenia, w jaki sposób połączenie jest rejestrowane, czy możliwe jest kolejkowanie połączeń lub przesyłanie ich do innych konsultantów, itp.).
- Automatyzacja procesów sprzedażowych
- Zwiększenie skuteczności kampanii
- Wsparcie w analizie trendów
- Poprawa jakości obsługi klienta
- Wzrost konwersji ze strony internetowej
- Wzrost liczby wartościowych rozmów z klientami
Dzięki wirtualnej centrali możesz pozyskiwać klientów 24 h/7
Wirtualna centrala Callback24 działa 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu. Dzięki temu, możesz pozyskiwać kontakty do potencjalnych klientów nawet wtedy, gdy nie ma cię w pracy.
Najlepiej jeśli klienta poda telefon komórkowy, ale usługa obsługuje również polskie numery stacjonarne.
Nagrywanie rozmów
Narzędzie umożliwia nagrywanie połączeń. W tym celu należy pobrać specjalną aplikację wprost ze strony dostawcy usługi. Klienci każdorazowo muszą wyrazić zgodę na nagrywanie rozmów.
Dowiedz się więcej o dostępnych funkcjach callback
Pozyskuj do 30% więcej połączeń dzięki mechanizmom wzywającym do akcji – widget (słuchawka), pop-up (wyskakujące okienko) i exit pop-up (okienko pojawiające się przy próbie opuszczenia strony).
Raportowanie, czyli co dają pobrane dane
Wirtualna centrala gromadzi dane o wszystkich połączeniach, dzięki temu odpowiednie działy mogą przeanalizować skuteczność prowadzonych rozmów i lepiej dopasować przebieg kolejnych do swoich potrzeb.
Funkcje personalizacyjne
Wirtualna centrala pozwala na efektywniejsze zarządzanie danymi klientów i docieranie do nich z bardziej spersonalizowaną ofertą. Z funkcji callback korzystają zarówno małe, jak i duże przedsiębiorstwa, ponieważ dzięki wykorzystaniu tej lub innej funkcji mogą osiągać założone cele.
Połączenia pod kontrolą, czyli statystyki i raporty
Centrala telefoniczna w nowoczesnym wydaniu pozwala na utworzenie szczegółowych statystyk i raportów podsumowujących wybrany okres. Dzięki temu możesz w łatwy sposób ocenić skuteczność działań prowadzonych przez centralę.
Historia połączeń dostępna w wirtualnej centrali
Dzięki danym zebranym w wirtualnej centrali możesz przeanalizować rozmowy przeprowadzone przez Twoich konsultantów. W historii znajdziesz liczbę połączeń, drugi parametr to czas ich trwania – dzięki niemu wiesz, czy była to angażująca rozmowa, czy tylko szybka wymiana kilku zdań.
Co jeszcze wyróżnia funkcję callback? – Tagowanie połączeń
Możesz dowolnie tagować przeprowadzone rozmowy, by mieć większą kontrolę nad całym procesem – nowa sprzedaż, dosprzedaż, reklamacja, kampania w TV, kampania w radiu itp. Podział połączeń na kategorie pomoże Ci je przeanalizować i wyciągnąć adekwatne wnioski.
Optymalizacja konwersji, analiza ścieżek i innych parametrów
Dzięki wirtualnej centrali i rejestrowi połączeń możesz lepiej poznać ścieżki zakupowe klientów i dokładnie zbadać konwersję telefoniczną. Mając dostęp do danych, możesz pracować nad zwiększeniem skuteczności kampanii.
Wirtualna centrala telefoniczna w skrócie:
-
Pozyskiwanie klientów 24x7
-
Gotowy widget Callback24 upraszczający integrację
-
Wbudowane formularze zapytań ofertowych
-
Statystyki i raporty
-
Integracja z Facebook Messenger, Google Analitics
-
Analiza i optymalizacja ścieżek konwersji
- Darmowy pakiet na start
- Prosta integracja
- Pozyskiwanie klientów 24/7
- Wbudowana integracja z popularnymi platformami