Automatyzacja marketingu – GetResponse
Skorzystaj ze skutecznego narzędzia marketing automation do prowadzenia kampanii e-mail marketingowych. Dzięki niemu nie musisz ręcznie wysyłać setek maili i dopasowywać ich do każdego odbiorcy z osobna. System marketing automation, GetResponse, zrobi to za Ciebie.
- Marketing e-commerce
- Marketing Automation
- E-mail marketing
- Kreator stron
Poznaj GetResponse – system marketing automation
Systemy marketing automation są rozwijane od wielu lat. GetResponse jest niekwestionowanym liderem rynku. System składa się z wielu różnych narzędzi, dzięki którym możliwe jest zwiększenie efektywności prowadzonych kampanii.
Spośród wielu rozwiązań marketing automation, to właśnie GetResponse jest wybierany przez największe światowe marki do prowadzenia skutecznych działań marketingowych. System umożliwia zbieranie danych o użytkownikach, skuteczną komunikację z potencjalnymi klientami, dostosowanie oferty na stronie w czasie rzeczywistym do danego użytkownika i wiele więcej.
Dzięki automatyzacji marketingu wykorzystasz potencjał swojego biznesu
Zwiększ ruch na danej stronie internetowej, wysyłaj spersonalizowany przekaz marketingowy, docieraj do swojej grupy docelowej i zwiększaj sprzedaż. Dzięki nowoczesnym narzędziom do marketingu internetowego, rozwiniesz swój biznes online i zapewnisz sobie wzrost konwersji.
Powiększenie bazy odbiorców z wykorzystaniem automatyzacji marketingu i zwiększenie liczby użytkowników odwiedzających stronę internetową to świetny punkt wyjścia do zwiększania sprzedaży.
Marketing automation pozwala usprawnić pracę
Dzięki automatyzacji marketingu możesz zaoszczędzić czas, jednocześnie podnosząc zyski. Za pomocą GetResponse możesz wysyłać dynamiczne wiadomości do potencjalnych klientów, generować dynamiczne formularze kontaktowe i budować dynamiczne ramki produktowe, które znacznie podniosą efektywność prowadzonych działań.
Właśnie ze względu na te usprawnienia, GetResponse jest wybierany przez szefów działów marketingu i sprzedaży setek firm. Korzystając z narzędzi służących do e-mail marketingu możesz znacznie zwiększyć współczynnik klikalności w swoich kampaniach mailingowych.
Korzyści z automatyzacji marketingu
GetResponse umożliwia wysłanie e-maili o porzuconych koszykach, aby zachęcać klientów do dokończenia zakupów. System potrafi również polecać produkty w oparciu o historię zakupową klientów. Kampanie reklamowe realizowane w oparciu o dane z GetResponse wyróżniają się skutecznością.
Wiedząc więcej na temat użytkowników, możesz dopasować swoje kampanie e-mail marketingowe do ich potrzeb i oczekiwań. GetResponse pozwala na korzystanie z gotowych narzędzi lub tworzenie własnych rozwiązań z zakresu marketing automation.
Automatyzacja marketingu to nie wszystko. Get Response sprawia się, że utrzymanie relacji z klientami staje się efektywniejsze. Szczegółowe dane pomagają w wyborze kanałów komunikacji. Wiedząc więcej o użytkownikach odwiedzających stronę www, możesz dopasować przekaz do potencjalnego klienta.
Wybrane funkcje GetResponse to:
-
E-mail marketing
-
Wysyłam autoresponderów
-
Specjalny kreator stron internetowych i landing page'y
-
Segmentacja odbiorców na stronach internetowych
GetResponse to wiodący system marketing automation
GetResponse to skuteczne narzędzie do automatyzacji marketingu. Osoby, które nie są przekonane mogą rozpocząć współpracę za darmo i przetestować możliwości systemu bez ponoszenia żadnych kosztów.
O możliwościach jakie daje GetResponse przekonało się już ponad 100 000 firm, które z powodzeniem wykorzystują nowe szanse sprzedażowo-marketingowe. Dzięki automatyzacji marketingu zyskały czas, nowe możliwości i skuteczne sposoby docierania ze swoim przekazem marketingowym do rosnącej liczby odbiorców.
Marketing automation pozwala osiągnąć znacznie lepsze efekty, przy znacznie mniejszym nakładzie czasu i pracy. Na samej stronie internetowej można osadzić ciekawe rozwiązania technologiczne, które pomogą lepiej poznać użytkowników, usprawnić budowanie relacji, osiągnąć lepsze wyniki sprzedaży oraz osiągnąć szereg innych celów zależnych od charakteru danego biznesu.
Warto wykorzystać automatyzację, aby udoskonalić daną stronę www i prowadzone działania marketingowe. Mając wiedzę na temat użytkowników, można dobrać kanały komunikacji i dopasować przekaz tak, by zmotywować odbiorcę do decyzji zakupowej.
- E-mail marketing i wysyłka newsletterów
- Automatyzacja marketingu
- Personalizacja komunikacji z klientem w oparciu o dane demograficzne
- Dynamiczne wiadomości
- Dynamiczne formularze kontaktowe
- Budowanie relacji z klientami (lead nurturing)
- Zwiększenie konwersji
- Nowe sposoby docierania do potencjalnych klientów w internecie
- Usprawnienie pracy, które uwalnia czas na pozostałe zadania
- Większa sprzedaż usług i produktów, przy mniejszym nakładzie pracy