Bądź o krok
przed innymi
Skorzystaj z innowacyjnej usługi Autopay Insight Benchmarking, żeby zyskać dostęp do pogłębionych danych i odpowiednio pokierować rozwojem Twojego biznesu.
Sięgnij po dane, które pomogą Ci odkryć pełny potencjał
Twojej firmy i...
Rozwijać i skalować biznes
Otrzymasz precyzyjne dane, które umożliwią dostosowanie oferty produktowej i zaplanowanie rozwoju firmy.
Zwiększyć konkurencyjność
Zrozumiesz, jak Twoja firma wypada na tle konkurencji, dzięki czemu poprawisz ofertę i przyciągniesz nowych klientów.
Prowadzić skuteczne kampanie marketingowe
Poznasz swoich klientów i ich zachowania zakupowe, dzięki czemu stworzysz spersonalizowane kampanie marketingowe.
Ulepszyć ofertę produktową
Postaw na ofertę generującą największe przychody. Mając dane, dopasujesz produkty i usługi do potrzeb swoich klientów.
Wzmocnić lojalność Klientów
Dzięki analizie danych, lepiej zrozumiesz, co napędza lojalności klientów. Wykorzystaj to, żeby zachęcić ich do częstszych zakupów i wzmocnić przywiązanie do marki.
Czym jest Autopay Insight Benchmarking?
To narzędzie, które wykorzystuje analizę danych RFM (Recency, Frequency, Monetary Value) do precyzyjnego porównywania Twojej firmy z resztą branży.
To pierwsze na polskim rynku rozwiązanie bazujące na sztucznej inteligencji, które dostarcza wartościowe analizy, pozwalające wytyczyć biznesom internetowym drogę do sukcesu.
Jaką dokładnie wiedzę zdobędziesz?
Zyskasz dostęp do kompletu danych, które pozwolą Ci umiejscowić Twój sklep na mapie
polskiego handlu internetowego, ze szczególnym odniesieniem do Twojej
bezpośredniej konkurencji.
Dane z Autopay Insight Benchmarking:
Wartość transakcji
Poznasz średnią wartość transakcji w Twoim sklepie, w porównaniu ze średnią branżową. Dzięki temu dowiesz się, czy oferujesz produkty o wyższej wartości, niż Twoi konkurenci.
Częstotliwość zakupów
Dowiesz się, jak często Twoi klienci robią zakupy w porównaniu do klientów konkurencji. Dzięki temu poznasz ich lojalność, zaangażowanie i siłę przywiązania do Twojej marki.
Udział w portfelu
Wszystkie transakcje są zabezpieczone protokołem SSL, a płatności kartą dodatkowo standardem 3D−Secure.
Ostatnia aktywność
Poznasz kwotę pieniędzy, jaką klienci są skłonni wydać na produkty lub usługi oferowane przez Twoją firmę w porównaniu do całkowitych wydatków na podobne produkty lub usługi w branży. Przekonasz się o swojej pozycji i poznasz preferencje zakupowe klientów.
Segmentacja Klientów
Zidentyfikujesz różne grupy klientów na podstawie ich zachowań zakupowych, co umożliwi Ci stworzenie spersonalizowanych strategii marketingowych i sprzedażowych. Przekonasz się, czy przyciągasz klientów o wyższej wartości niż Twoja konkurencja.
Oferta ograniczona czasowo
Tylko dla Klientów Autopay
jednorazowa opłata
35 zł netto
za analizę jednego Twojego serwisu i zestawienie wyników ze średnimi branżowymi
Świetna decyzja!
Bądź jedną z pierwszych osób, która dowie się o naszej nowej usłudze.
Tworzymy rozwiązanie, które zmieni funkcjonowanie Twojego biznesu. Zostaw swój e-mail, a powiadomimy Cię szybciej niż innych.